مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
۰ نفر

تحقیقات برای رمزگشایی از قتل مرد میانسالی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، به بازداشت همسر و دختر ۱۸ ساله وی منجر شد.

متهم دختر زن بازداشت

همشهری آنلاین - حوادث: بامداد هجدهم تیرماه به قاضی موسی‌ رضازاده، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی میانسال به قتل رسیده است. جسد او در میان شمشادهای پارکی واقع در غرب پایتخت پیدا شده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که او که براثر شلیک یک گلوله به سرش جان باخته است.

در کنار جسد مرد میانسال، یک جعبه ابزار پزشکی و عینک آفتابی که متعلق به مقتول بود، به چشم می خورد. در ادامه تحقیقات میدانی مشخص شد، ‌ افرادی که در پارک حضور داشتند با شنیدن صدای شلیک گلوله به سمت شمشادها رفته و با جسد مرد میانسال مواجه شده بودند اما کسی قاتل را ندیده بود. درحالیکه تیم جنایی پایتخت در صحنه جرم در حال تحقیقات بود، ‌ ناگهان زنی به همراه دختر ۱۸ ساله‌اش از لابه‌لای جمعیت عبور کرده و فریاد کشید که مقتول شوهر اوست.

این زن در تحقیقات گفت: ساعتی قبل برای خرید دارو برای شوهرم که مریض بود از خانه خارج شدم اما وقتی برگشتم، اثری از او نبود. هر چه به تلفن همراهش زنگ زدم جواب نداد و از آنجایی که معده‌درد داشت، نگرانش شدم و به همراه دخترم شروع به جست‌وجو برای پیدا کردن او کردم. وقتی متوجه جمعیت شدیم، کنجکاو شدیم و پس از کنار زدن آنها، با جسد همسرم مواجه شدیم.

این زن درباره جعبه ابزار پزشکی که کنار جسد شوهرش کشف شده بود گفت: جعبه متعلق به من است که هر وقت برای پرستاری از پدرم نزد او می‌رفتم آن را با خودم می بردم اما نمی دانم چرا در اطراف جسد شوهرم پیدا شده است. من جعبه را داخل ماشینم گذاشته بودم!

پس از اظهارات عجیب همسر مقتول، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد. نخستین دلیل بازپرس این بود که جعبه وسایل پزشکی که متعلق به زن جوان میانسال، در کنار جسد مقتول پیدا شده بود.

دلیل دوم اینکه، زن میانسال مدعی بود وقتی دیده شوهرش در خانه نیست، با تلفن همراه او تماس گرفته اما بررسی‌ها نشان می‌داد که لحظه تماس وی با شوهرش همزمان با شلیک گلوله به سر مقتول بوده است. دلیل سوم نیز این بود که مادر و دختر برای یافتن ردی از پدر خانواده درست به محلی رفته بودند که قتل رخ داده بود.

بازپرس جنایی، علاوه بر زن میانسال، دستور بازداشت دختر او را هم صادر کرده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 865594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha